,,ილოს ბლოგი” 1 წლის გახდა

25 ოქტომბერი, ჩემი ბლოგის დაბადების დღეა.

ამ ხნის მანძილზე, 10912 ვიზიტორს მოვუყარე თავი და მგონი ეს ცოტა ნამდვილად არ არის. ყველაზე მნიშვნელოვანი კი ისაა, თუ რამდენად კმაყოფილი ტოვებდა მკითხველს ესა თუ ის პოსტი.  ამის შემფასებელი ლაიკია, რომლის ნაკლებობასაც ნამდვილად არ ვუჩივი.

სხვა რაღა დამრჩენია, მინდა ყველას მადლობა მოგიხადოთ იმისთვის რომ არსებობთ და შიგადაშიგ ილოს ბლოგსაც სტუმრობთ.

გაგიკვირდებათ და ყველაზე მეტი კომენტარი პოსტებზე სწორედ მე მაქვს გაკეთებული. ამ მხრივ მეორე ადგილზეა ბლოგერი – კნუტი ხოლო სამეულის ბოლოში  ქილიფაა. 

გუგლიში დაუსერჩავთ  – ტიმ სევერინი, ვანის ,,სულორი”, ნინო და ალი, 50 ფილმი რომელიც უნდა ნახო, რა?სად?როდის?, მონანიება და ქართული ეროტიკაც კი მაგრამ ამ მხრივ ყველაზე ბევრჯერ, გუგლმა ვიზიტორი – აგვისტოს 5 დღე_ს დასერჩვის შედეგად გადმოამისამართა ილოს ბლოგზე.

ყველაზე ნახვებადი პოსტები:

1. აგვისტოს 5 დღე – არაჰოლიუდური ვერსია 

2. 50 ფილმი რომელიც უნდა ნახო სანამ ცოცხალი ხარ 

3. SOS დაგვიბრუნეთ “რა? სად? როდის?”

4. ბაბუს ცხოვრების წარმატების ფორმულა 

5. საფრთხე ,,ჩოხოსნებისგან” 

 

ჩემი ბლოგის წყალობით, ბევრ ადამიანს დავუმეგობრდი და ბევრმა კიდევ უფრო ახლოს გამიცნო.  ჩემი სავიზიტო ბარათი რამდენად არის ,,ილოს ბლოგი” ვერ გეტყვით თუმცა ქვემოთ მოყვანილი პოსტებით, ნამდვილად შეგიძლიათ გაიგოთ ვინ ვარ მე

ქუჩაში რომ შემოგხვდეთ (თეგ პოსტი) 

მე რკინიგზელი ვარ  

არშემდგარი გმირი 

პ.ს. მგონი საკმარისია წლის შეჯამება. ყველას წინასწარ მადლობა მოლოცვისთვის და ბარემ აქვე🙂 ესტუმრეთ, დაალაიკეთ და შემოგვიერთდით ,,ილოს ბლოგის\” გვერდზე ფეისბუქში.

 

4 thoughts on “,,ილოს ბლოგი” 1 წლის გახდა

  1. ვაჰ, გილოცავ😀 ჩემი ბლოგიც დღესაა იუბილარი, ოღონდ 2-ის გახდა😀

  2. wooow!!! გილოცავ ილო შენი საყვარელი ბლოგის დაბადების დღეს და რა თქმა უნდა კიდევ უფრო მეტ მკითხველს და საინტერესო კონტენტს გისურვებ. მალე ერთ–ერთი ყველაზე პოპულარული პერსონალური ბლოგი ყოფილიყოს ბლოგოსფეროში! მიყვარხარ შენი ბლოგიანად! :*

Leave a Reply

