10 ამკრძალავი ნიშანი ჩემს ლოგინთან

1. STOP! – ნებართის გარეშე შემოწოლა აკრძალულია!

2.  FACE CONTROL –  კატეგორიულად იკრძალება ნასკები, პიჟამოები და ქუდი ! სასურველია იყოთ სრულიად შიშველი.

3.  NO SMOKE – ვერ ვიტან როცა ჩემს ლოგინში ეწევიან! 

4.  პრეზერვატივი – არ მიყვარს და იშვიათად ვიზიარებ სარეცელს არასანდო პარტნიორთან! 

5. სექს–შოპი – ვიბრატორი, ფალოიმიტატორი, ანალური სტიმულატორი, ვაგინები, გასაბერი თოჯინები, სექს-მანქანები, სადო-მაზო ნივთები და ა.შ. – მსგავსი დასახელების ყველა ნივთის შემოტანა ჩემს საწოლში კატეგორიულად აკრძალულია!

6.  სუნამო – არ აქვს მნიშვნელობა მომწონს თუ არა თქვენი სუნამო ლოგინს გარეთ – ლოგინში მე პარტნიორის ბუნებრივი სუნი მინდა შევიგრძნო! შესაბამისად აუცილებელი მოთხოვნაა შუქი სანამ ჩაქვრება მიიღოთ აბაზანა!

7.  ალკოჰოლი – მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეძლებთ ალკოჰოლური ზემოქმედების ქვეშ მყოფმა შემოაღწიოთ  თუ ჩემთან ერთად მიირთით 

8.  წიგნი – რეკომენდირებულია წიგნთით შემოწოლამდე, კარგად გადაამოწმოთ ნამდვილად მძინავს უკვე თუ არა! წინააღმდეგ შემთხვევაში იცოდეთ –  ვერ ავიტან ვიწვე, მეღვიძოს და ამ დროს თქვენ კითხულობდეთ!

9.  პულტი – თუ პულტია საჭირო ლოგინში, თქვენ მასთან არაფერი გესაქმებათ! ის აუცილებლად ჩემს ხელში უნდა იყოს!

უკანასკნელი და ყველაზე უმთავრესი:

10.  სხვა პარტნიორი(ები) – შანსი არ გაქვთ! ჯგუფური სექსს და ორგიებს გემოც არ მინდა გავუსინჯო ოდესმე!

 

12 thoughts on “10 ამკრძალავი ნიშანი ჩემს ლოგინთან

  1. ნოჩურ რა გინდა ვაა😦 :* მობილურზე საუბარი და კროსვორდების შევსება სექსიოს დროს რათქმაუნდა არ მოსულა :p

    • ფეის კონტროლი გაიაროს და მერე ,,დირკა ნაშოლ, ჰაიდა პაშოლ” :)))

Leave a Reply

